Instytut Psychodietetyki Dieta i styl życia w chorobach tarczycy - Instytut Psychodietetyki

Dieta i styl życia w chorobach tarczycy

Program edukacyjny:

Dla specjalistów zajmujących się zdrowiem, Dla chcących żyć zdrowo

Grupa tematyczna:

Dietoterapia i profilaktyka chorób

Zapisy wkrótce!
Wymiar godzin:

Lokalizacje:
  • Wrocław

Szkolenie pozwoli zgłębić problem zaburzeń pracy tarczycy wpływający na funkcjonowanie niemal całego organizmu!

Dowiesz się, jak poprzez styl życia wspierać terapię zaburzeń pracy tarczycy, uniknąć tycia lub chudnięcia, odzyskać energię i komfort życia!

Szkolenie przydatne zarówno osobom chcącym zadbać o swoje zdrowie, jak i specjalistom mającym do czynienia z tym problemem.

Szkolenie aktualnie niedostepne.

Opis szkolenia

Na szkoleniu omówione zostaną podstawy równowagi hormonalnej organizmu, przyczyny choroby, a także strategie dotyczące żywienia oraz zmian w stylu życia, które wspomogą terapię oraz zwiększą komfort życia pacjenta.

Dowiesz się:

• jakie czynniki wpływają na prawidłowe funkcjonowanie tarczycy;

• jakie są przyczyny (somatyczne, środowiskowe) zaburzeń pracy gruczołu;

• objawy, diagnostyka, leczenie niedoczynności, nadczynności tarczycy i choroby Hashimoto;

• jakie zmiany w diecie i stylu życia umożliwią odchudzanie, wspomogą farmakoterapię i podniosą komfort życia pacjenta;

Bloki tematyczne

– budowa, rola oraz funkcjonowanie tarczycy;

– różne czynniki zaburzające pracę gruczołu tarczowego;

– przyczyny, diagnostyka, objawy i zalecenia żywieniowe i stylu życia w niedoczynności i nadczynności tarczycy;

– szczególne zalecenia żywieniowe i stylu życia w przewlekłym autoimmunologicznym zapaleniu tarczycy (choroba Hashimoto);

Ceny i zapisy

Szkolenie aktualnie niedostępne.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych tematyką: dietetyków, doradców żywieniowych, psychologów, lekarzy endokrynologów, trenerów sportowych, a także dla wszystkich osób borykających się z chorobami tarczycy, zwłaszcza Hashimoto.

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami. Nasz kompetentny i odpowiednio przeszkolony konsultant odpowie na Twoje pytania.

Biuro Instytutu Psychodietetyki czynne:

• poniedziałek w godzinach od 9:30 do 17:30
  • od wtorku do piątku od godziny 11:00 do 19:00