Szkolenie „Żywienie w chorobach tarczycy”

Szkolenie z cyklu:

Tarczyca jest gruczołem regulującym tempo metabolizmu, czyli całościowe zarządzanie energią organizmu. W ostatnich latach coraz częściej występują zaburzenia pracy tarczycy na tle niedoczynności (jedna z przyczyn bezpłodności), a zwłaszcza niedoczynności na tle przewlekłego zapalenia tarczycy (choroba Hashimoto). Pacjent nie tylko narażony jest na przybieranie na masie ciała, ale także cierpi z powodu m.in. zaparć, osłabienia mięśni, trudności z koncentracją, ogólnego złego samopoczucia i depresji.

Na szkoleniu omówione zostaną podstawy równowagi hormonalnej organizmu, a także strategie dotyczące żywienia oraz zmian w stylu życia, które wspomogą terapię oraz zwiększą komfort życia pacjenta.

Dowiesz się:

• jakie czynniki wpływają na prawidłowe funkcjonowanie tarczycy
• jakie są przyczyny zaburzeń pracy gruczołu
• objawy, diagnostyka, leczenie niedoczynności i nadczynności tarczycy
• jakie zmiany w diecie i stylu życia umożliwią odchudzanie, wspomogą farmakoterapię i podniosą komfort życia pacjenta

Czas trwania szkolenia:

Szkolenie trwa: 3h zegarowe

Dla kogo:

Spotkanie przeznaczone jest dla dietetyków, lekarzy, trenerów sportowych mających do czynienia w swojej praktyce z pacjentami z chorobami tarczycy, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką.

Ceny:

• jedna osoba: 120 zł/os
• grupy: dla osób zapisujących się w grupach (minimum 2 osoby): 100 zł/os
• dla studentów i posiadaczy Karty Stałego Klienta: 100 zł/os

Cena zawiera materiały szkoleniowe oraz poczęstunek w czasie przerwy kawowej. Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają certyfikat potwierdzający udział.

Informacje dodatkowe:

Szkolenia odbywają się w siedzibie Instytutu Psychodietetyki – Wrocław, ul. Podwale 36b.
Istnieje możliwość przeprowadzenia szkoleń w innym miejscu/mieście po uzgodnieniu z uczestnikami (grupa min. 6 osób).

Instytut Psychodietetyki
ul. Podwale 36b, Wrocław (wskazówki dojazdu)
tel. 071/30-707-30
info@instytutpsychodietetyki.pl

Pytania dotyczące merytorycznych kwestii szkolenia prosimy kierować do:
dr Magdalena Golachowska
m.golachowska@instytutpsychodietetyki.pl
tel. 511-868-421

ZAPRASZAMY

Opinie uczestników

Prowadząca: dr n. med. Magdalena Golachowska

Anna Żurek: Niezwykle wartościowe szkolenie. Bardzo dokładnie omówione zagadnienia związane z tematyką. Prowadząca wchodziła w polemikę z uczestnikami, dzięki czemu przekazała dodatkową wiedzę wychodzącą poza zakres materiałów szkoleniowych.
***
Marta Dębek: Bardzo profesjonalne szkolenie. Wiedza przekazana bardzo praktycznie.
***
Agnieszka Kubica-Pogorzelczyk: Szkolenie bardzo ciekawe, prowadzone w rzetelny sposób, wiele wiadomości przydatnych w zawodzie dietetyka.
***
Marta Zielińska: Szkolenie bardzo ciekawe , systematyzuje dotychczasową wiedzę i uzupełniające ją o nowe informacje. Myślę, że szkolenie dotyczące coraz częściej występujących jednostek chorobowych jest niezwykle potrzebne zarówno dietetykom jak i pacjentom.
***
Martyna Olko: Szkolenie było prowadzone w sposób konkretny, zrozumiały, mnóstwo dodatkowych informacji, nie tylko czytanie ze slajdów. Ciekawe informacje dotyczące dietetyki i psychodietetyki.
***
Magdalena Skowron: Dużo praktycznych informacji. Wiele zaleceń dotyczących problemu. Prowadząca= ogromna wiedza. Przyjemna atmosfera podczas szkolenia.
***
Agnieszka Pocian: Treści przekazane w interesujący sposób, teoria uwieńczona ćwiczeniami praktycznymi, godne polecenia.
***
Agnieszka Swadźba: Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób prosty, zrozumiały. W programie przewidziane zostały elementy praktycznego wykorzystania wiedzy, czynne uczestnictwo w zajęciach.
***
Małgorzata Czerwińska: Szkolenie bardzo ciekawe. Pani szkoleniowiec niezwykle kompetentna i sympatyczna. Poszerzyła moją wiedzę na temat choroby tarczycy.
***
Małgorzata Mleko: Szkolenie prowadzone przez Panią Magdalenę Golachowską („Żywienie w chorobach tarczycy”) całkowicie spełniło moje oczekiwania. Materiały i wiedza, którą nam przekazała są bardzo interesujące, zawierają dużo ważnych i ciekawych informacji. Polecam każdemu, kogo interesuje taka tematyka.
***
Natalia Ozierańska: Szkolenie niesamowicie inspirujące. Uzyskałam wiele odpowiedzi na nurtujące pytania. Ciekawe informacje, na pewno wprowadzę je w życie.
***
Łukasz Horbacz: Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Jestem bardzo zadowolony.
***
Anna Bartnik: Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, przedstawione w przystępny sposób i dokładnie wyjaśnione zagadnienia przedstawione w czasie prezentacji.
***
Anna Grzesiak: Szkolenie bardzo interesujące i wyczerpujące temat.
***
Alan Gasiński: Szkolenie pouczające, satysfakcjonujące i w sympatycznej atmosferze. Czego chcieć więcej?
***
Daria Ciesielska: Szkolenie z żywienia w chorobach tarczycy bardzo rozświetliło mi drogę w konstruowaniu jadłospisów i poprawy ich jakości. Szkolenie poprowadzone w bardzo jasny i komunikatywny sposób. Mam nadzieję, że będę miała okazję pojawić się w Instytucie Psychodietetyki u Pani doktor na innych szkoleniach. Dziękuję.
*****

Jesteś specjalistą, który chce się nauczyć stosować psychologiczne podejście w pracy z pacjentem? Zapisz się na staż zawodowy z psychodietetyki. Nowe edycja stażu już od 12-13.08.2017!

STAŻ ZAWODOWY

Badania nietolerancji pokarmowych

Poznaj skład swojego ciała!

Placówki Partnerskie

Pobierz – Książeczka z przepisami

Czy potrzebujesz specjalisty? wypełnij test!

Współpracujemy z:

Chcesz otrzymywać informacje o nadchodzących wydarzeniach?

status

You are not logged in.